Лісник. Єгер  Кухар 4 розряду   Тракторист-машиніст  Кравець 4 розряду
 П`ятниця, 29.03.2024, 11:41 На сайті встановлено Київський час

Меню сайту
Хмара тегів
Останні новини
Популярні фотографії
[05.03.2014]
1 (0)
[27.08.2014]
Зміни до річного плану (0)
[15.12.2014]
День прав людини (0)
[30.04.2015]
Закладання яблуневого саду (0)
[30.04.2015]
Чисте довкілля (0)
Головна » Дошка оголошень (4)

Всі оголошення [1]
Всі оголошення
Документи [3]

ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
ДЛЯ УЧНІВ

1. Загальні положення.

1. Головною метою Державного навчального закладу «Фрунзівський професійний ліцей» (далі – заклад) є якісна, загальноосвітня та професійна підготовка учнів.
2. Заклад знаходиться в приміщеннях, розташованих за адресою:
Одеська обл., с.м.т. Фрунзівка, вул. Шкільна 24.
3. В закладі працює 59 працівників .
4. Зарахування відбувається на денну форму навчання.
5. Загальна потужність складає 420 учнівських місць.
6. Навчально-виховний процес організований в одну зміну.
7. Заклад має кабінети загальноосвітніх навчальних дисциплін, кабінети іноземних мов, кабінети біології та інформатики, фізики та хімії, навчальні майстерні ( столярну, слюсарну та швейну), приміщення для проведення занять гурткової роботи, спортивну залу, технічні і господарчі приміщення.
8. Управління закладом здійснюється адміністрацією, яку очолює директор закладу.

2. Загальні правила поведінки.

2.1. Всі учні повинні дотримуватися дисципліни та порядку в приміщеннях закладу, шанобливо відноситися до майна закладу, зберігати меблі та інше обладнання.
2.2. В приміщеннях закладу учням заборонено ходити у головних уборах та розмовляти у підвищеному тоні.
2.3. Учні закладу повинні виконувати вимоги працівників.
2.4. При знаходженні у закладі необхідно виконувати наступні вимоги безпеки:
- не наглядати, за використанням відкритого полум’я;
- не користуватися сірниками та приладами отримання полум’я;
- бути уважним по відношенню переміщення інших учнів закладу.
2.5. В ожеледь необхідно ходити переважно по доріжкам, що посипані піском.

3. Види та джерела небезпеки

3.1. В загальноосвітніх навчальних кабінетах, лабораторіях, інших навчальних приміщеннях закладу, де розташовані комп’ютери та інші прилади, які знаходяться під напругою; в кабінетах біології та інформатики, де проводяться лабораторні роботи з використанням електрообладнання та хімічних речовин; в спортивній залі, де встановлений і використовується різний спортивний інвентар можуть виникнути умови травмування.
3.2. Джерелами небезпеки під час занять є:
- прилади кабінетах і приміщеннях школи підключені до електричного живлення;
- засклені вікна і двері та меблі;
- сходи;
- спортивне обладнання;
- хімічні реактиви;
- інструмент;
- гострі кути меблів та обладнання.

4. Загальні правила поведінки учнів

4.1. Учні закладу приходять на заняття маючи: шкільні приладдя (ручки, олівці, альбоми зошити та інші прилади), спортивну форму.
4.2. Під час занять і самопідготовки учні закладу повинні:
- виконувати всі розпорядження вчителів, викладачів, інших працівників;
- уважно слухати вчителів, викладачів, класних керівників, завідуючих кабінетами, керівників гуртків, керівників факультативу, тренерів та інших працівників закладу і не заважати іншим учням;
- ходити під час занять по кабінету, спортивній залі, інших приміщеннях тільки з дозволу вчителя, викладача;
- входити в клас, кабінет, спортивну залу і виходити, з класу, кабінету тощо можна тільки з дозволу вчителя, викладача;
- берегти обладнання та меблі закладу.
4.3. Під час перерви між навчальними годинами учні закладу повинні:
- ходити по коридорах спокійно – не бігати;
- виконувати розпорядження учителів, викладачів та чергових учнів;
- виходити за межі закладу тільки можна з дозволу майстра, класного керівника вдягненими відповідно до сезону;

5. Вимоги безпеки під час проведення позакласних, позашкільних заходів

5.1. При проведенні екскурсій, спортивних змагань, проведенні уроків за межами закладу та інших заходів за територією учні повинні:
- бути відповідно одягнені, не мати при собі предметів, що створюють небезпеку;
- не розпалювати багаття, не користуватися сірниками і запальничками;
- виконувати правила дорожнього руху;
- виконувати правила поведінки в транспорті;
- не залишати самостійно групу;
- виконувати вимоги вчителя, викладача, класного керівника, іншої супроводжуючої особи.

6. Вимоги пожежної безпеки

6.1. Основними причинами пожеж є:
- не обережне поводження з вогнем;
- порушення правил користування електричними та нагрівальними приладами;
- куріння ;
6.2. Учням закладу заборонено користуватися відкритим полум’ям.
6.3. Заборонено приносити до закладу:
- сірники;
- запальнички;
- бенгальські вогні;
- петарди.
6.4. Учням закладу не дозволяється розпалювати багаття на території закладу та вулицях без дозволу старших.
6.5.. Учням закладу забороняється приносити з дому електропобутові прилади та самовільно їх підключати до електромережі.

7. Вимоги безпеки у аварійних ситуаціях

7.1. У випадку аварійної ситуації: пожежі, виявленні отруйних, шкідливих речовин і вибухонебезпечних предметів учні під керівництвом вчителів, інших працівників закладу організовано виходять у безпечне місце.
7.2. При нещасному випадку з учнем ліцею , очевидці повідомляють про це вчителя, чи іншого працівника закладу.
інструкції | Просмотров: 1560 | Дата: 14.02.2011 | Комментарии (0)


Інструкція №
з охорони праці під час проведення навчальних занять в майстернях
Під час занять у майстернях усі учні зобов'язані:
1. Своєчасно з’являтися на заняття, мати при собі спецодяг і після
дзвінка займати своє робоче місце. Перехід на інше робоче місце без
дозволу вчителя забороняється.
2. При вході вчителя у майстерню необхідно встати і привітатися з
ним. Після цього з дозволу вчителя сісти на свої робочі місця.
3. Бути дисциплінованими, точно виконувати всі вказівки і завдання
вчителя.
4. Кожен учень повинен мати робочий зошит і записувати в нього те,
що розповідає вчитель.
5. Використовувати весь навчальний час для виконання завдань і не
займатися сторонніми справами та розмовами, не заважати працювати
іншим учням, не ходити по майстерні без потреби.
6. Уважно вислухати вказівки вчителя і після одержання завдання на
урок перевірити справність інструментів особистого користування.
7. Інструменти загального користування брати для роботи лише з
дозволу вчителя і після користування одразу ж повертати.
8. Бережно ставитись до інструментів, матеріалів, раціонально використовувати електроенергію.
9. Працювати сумлінно, своєчасно і якісно виконувати доручену
роботу.

10. Працювати лише добре налагодженим, правильно загостреним
та справним інструментом.
11. На робочому місці інструменти і матеріали мають бути розміщені
згідно з вимогами НОП. На верстаку не повинно бути зайвих речей.
12. Не можна використовувати інструмент не за призначенням.
13. Правильно і міцно закріплювати в лещатах або верстаті оброблювальну заготовку і різальний інструмент.
14. Якщо необхідно звернутись до вчителя, то слід підняти руку. Якщо вчитель звертається до учнів, то всі учні повинні припинити роботу і уважно вислухати його.
15. Забороняється виносити з майстерні інструменти, матеріали,
наочні посібники без дозволу вчителя.
16. Не крутити без потреби ручки й важелі верстатів та лещат.
17. Обов'язково користуватися захисними пристроями: окулярами,
щітками, решітками і т. д.
18. Не вмикати механічні верстати і обладнання і не користуватись
ними без дозволу вчителя.
19. Не запускати верстат, навіть на короткий час, без відповідних ¬
загороджувальних пристроїв.
20. Тримати своє робоче місце в чистоті і порядку, своєчасно
прибирати виробничі відходи. Працювати спокійно, не поспішаючи,
суворо дотримуватись правил техніки безпеки, протипожежної безпеки,
виробничої санітарії. Під час перерв виходити з майстерні, щоб провіт¬
рити приміщення.
21. Під час інструктажу і виконання завдань бути уважним і зосередженим.
22. Не змітати руками і не здувати ротом стружку та опилки з верстатів, а користуватись спеціальною щіткою.
23. У випадку одержання травми та виявленні несправностей у роботі
механізмів негайно повідомити про це вчителя.
24. Закінчивши роботу і перевіривши її на точність, учень повинен прибрати
своє робоче місце і здати виріб та інструменти черговим по майстерні.

25. Обов'язки чергових по майстерні учні повинні виконувати сумлінно і добросовісно.
26. Виходити з майстерні можна тільки після дзвінка та дозволу вчителя.
Посадові інструкції | Просмотров: 2683 | Дата: 14.02.2011 | Комментарии (0)


ЗАТВЕРДЖУЮ

(уповноважена особа)



(ПІБ, підпис)


"___" ______________ 200_ р.



ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З АДМІНІСТРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКОЇ РОБОТИ


I. Загальні положення
  1. Заступник директора з адміністративно-господарської роботи є організатором усієї господарської роботи в училищі, забезпечення його необхідним для нормального функціонування, забезпечення на довіреній ділянці роботи безпечних умов праці працівників та учнів під час теоретичного та виробничого навчання, безпечних умов життя в гуртожитку.
  2. Заступник директора з АГР призначається наказом директора училища по узгодженню з Головним управлінням освіти і науки.
  3. Заступник директора з АГР підпорядковується безпосередньо директору училища.
  4. В своїй роботі керується:
    - законодавчими актами,
    - вказівками та іншими розпорядженнями директора училища,
    - правилами внутрішнього розпорядку і Статутом училища.
  5. Заступник директора з адміністративно-господарської роботи заохочується в установленому порядку за досягненні успіхи у справі підготовки молодих кваліфікованих робітників.
  6. _________________________________________________________________.
  7. _________________________________________________________________.


II. Завдання та обов'язки

Заступник директора з АГР:
  1. Керує усіма видами діяльності по організації побуту, організовує забезпечення училища необхідними для організації учбового та виховного процесу меблями, інвентарем, різноманітними будівельними та сантехнічними матеріалами;
  2. Разом із завідуючим гуртожитку, комендантом та техніком здійснює контроль за дотриманням санітарних вимог, норм утримання гуртожитку, усіх помешкань учбово-виробничого комплексу училища та їдальні;
  3. Несе відповідальність за санітарний стан прилеглої території училища;
  4. Разом з техніком училища стежить за дотриманням вимог технічної експлуатації будівель, проведенням текучого та капітального ремонту їх, забезпеченням будівельними матеріалами, робочою силою, а при необхідності, забезпеченням проведення ремонту силами підрядних підприємств;
  5. Забезпечує училище необхідними протипожежними засобами та обладнанням, розробляє сумісно з представником пожежного над зору, інженером охорони праці училища представляє на затвердження директору училища план евакуації учнів та майна з помешкань на час пожежі;
  6. Здійснює контроль за підготовкою усіх споруд, помешкань та робочих місць до занять, відповідність їх вимогам охорони праці, правильною експлуатацією машин та устаткування, забезпеченням їх ремонтом, модернізацією, розглядає та надає директору матеріали списання устаткування та техніки;
  7. Контролює дотримання підлеглими норм та правил охорони праці, безпеки виконання робіт, протипожежних заходів в усіх будівлях та ведення технічної документації;
  8. Контролює дотримання підлеглими свого підрозділу правил внутрішнього розпорядку училища, норм та правил безпечного проведення робіт;
  9. Проводить в установлений термін другу ступінь адміністративно-господарського контролю за станом охорони праці;
  10. Організовує розробку інструкцій з охорони праці в підрозділі та розповсюджує їх по робочим місцям;
  11. Проводить та фіксує в журналі інструктажі з охорони праці з працівниками свого підрозділу.
  12. _________________________________________________________________.
  13. _________________________________________________________________.


III. Права

Заступник директора з АГР має право:
  1. вносити пропозиції про покращення навчально-виробничого та виховного процесу, роботи з дотриманням норм, правил з охорони праці, розгляд їх на педагогічній раді училища, керівництва училища;
  2. клопотати про заохочення у встановленому порядку кращих працівників, а також накласти стягнення на працівника, який допустив порушення трудової дисципліни, правил внутрішнього розпорядку, норм та правил з охорони праці та безпеки виконання робіт в процесі забезпечення та ремонту будівель та споруд, устаткування;
  3. забороняти навчання в умовах, які не відповідають вимогам охорони праці;
  4. не допускати до роботи працівників, які не пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці.
  5. _________________________________________________________________.
  6. _________________________________________________________________.


IV. Відповідальність

Заступник директора з АГР:
  1. несе відповідальність згідно з чинним законодавством за невиконання службових обов’язків та невиконання наданих прав;
  2. несе безпосередню відповідальність за стан матеріального забезпечення учбово-виховного процесу училища;
  3. відповідає за стан будівель і споруд, їх відповідність нормам та правилам безпеки;
  4. несе безпосередньо відповідальність за стан та експлуатацію обладнання, машин, техніки та устаткування, забезпечення їх ремонту, модернізацію;
  5. відповідає за безпечні умови праці, пожежної небезпеки та виробничої санітарії в училищі, своєчасне проведення та реєстрацію інструктажів з охорони праці з працівниками, а також своєчасне повідомлення про нещасні випадки, які трапилися з учнями та працівниками свого підрозділу.
  6. _________________________________________________________________.
  7. _________________________________________________________________.

УЗГОДЖЕНО
Керівник
структурного підрозділу:
________
(підпис)
______________________
(ПІБ)
"____" ____________ ____р.
Начальник
юридичного відділу:
________
(підпис)
______________________
(ПІБ)
"____" ____________ ____р.
З інструкцією ознайомлений: ________
(підпис)
______________________
(ПІБ)
"____" ____________ ____р.
Посадові інструкції | Просмотров: 2969 | Дата: 14.02.2011 | Комментарии (0)


Абітурієнтам

Державний професійно – технічний навчальний заклад"Захарівський професійний ліцей"- навчальний заклад, що здійснює первину професійну підготовку, та курсову підготовку робітників.
Ліцей запрошує щороку на навчання всіх, хто має базову середню освіту і бажає набути такі професії:

на базі 9 класів
"Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва(категорії А1, А2, В1); слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування ; водій автотранспортних засобів (категорія С 1 )" (термін навчання 3 роки,3 місяці),
"Кравець 4 розряду" (термін навчання 3 роки),
"Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування" (термін навчання 3 роки);

Особи, які бажають вступити до ліцею повинні подати наступні
документи:

1. Заяву на ім’я директора
2. Документ про освіту (оригінал)
3. Паспорт (ксерокопія - 3 шт)
4. Ідентифікаційний код (ксерокопія - 3 шт.)
5. Довідка з місця проживання
6. Довідка про склад сім’ї
7. Медична довідка (форма 086/У) та копія картки про щеплення
8. 4 фотокартки 3 х 4
9. Характеристика
Заяви приймаються з 01 червня по 30 серпня що року. Початок занять з
01 вересня .
Учні отримують стипендію згідно положення
Учні мають можливість проживати в гуртожитку.
Термін навчання в ліцеї зараховується до трудового стажу.

Умови навчання

Учні забезпечуються безоплатним користуванням матеріальною, навчально-виробничою базою ліцею. Діти - сироти , позбавлені батьківського піклування мають пільги: підвищена стипендія, безкоштовне трьохразове харчування, гуртожиток, оздоровлення.
По закінченню навчання випускники одержують державного зразка документи: диплом кваліфікованого робітника, свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації, свідоцтво про отримання повної загальної середньої освіти.

Дозвілля

В освітньому процесі навчального закладу тісно переплетені навчальна діяльність та позаурочні заходи: цікаво проходять тематичні тижні, конкурси професійної майстерності, тематичні свята.
В ліцеї діють учнівське самоврядування «Лідер», спортивні секції: футбол, теніс, волейбол.
В навчальному закладі значну увагу приділяють розвитку творчих здібностей учнів, духовному та патріотичному вихованню. Тому в ліцеї стало традицією на лінійках учні разом з викладачами та адміністрацією ліцею виконують Гімн України.
Всі оголошення | Просмотров: 16002 | Дата: 11.06.2010 | Комментарии (0)


Пошук
Годинник

ДПТНЗ "Захарівський професійний ліцей ©Всі права захищені!              
Сайт оптимізований під браузер FireFox Mozila